Nezáleží na tom, jestli máte blog, profil na sociálních sítích nebo účet na YouTube. Abyste přilákali uživatele na svou stránku, musíte je zaujmout na první pohled. V dnešní době je to velmi těžké, protože internet je přehlcen informacemi a na zaujetí máte jen několik vteřin. Existují ovšem osvědčené tipy a triky, jak dosáhnout co nejlepšího výsledku.
Základem je držet se zlatého pravidla, a to:
- co není důležité, to škrtněte.
6 základních druhů titulku
Názvy článků můžete stylizovat do jedné z následujících možností. Klíčové je jejich správné využití u obsahu, který k nim bude pasovat nejlépe. Patří mezi ně výzva k akci (jezte zdravě!), otázka (čtete kriminálky?), testimonial (odborníci tvrdí, že…), oznámení (získejte dárek zdarma), číselný (5 tipů, jak…) nebo novinový styl (nové průzkumy ukazují, že…).
Jednoduché triky, jak nejlépe zaujmout
Podívejme se na samotné tipy, jak napsat dokonalý název článku, postu na sociálních sítích nebo název pro video.
- Využívejte slovesa – text bude působit přirozeněji a živěji.
- Zařaďte klíčové slovo – k orientaci to pomůže nejen čtenáři, ale i vyhledávači.
- Pokládejte otázky – lidé budou chtít znát odpověď, pokud je téma zajímá.
- Nepište romány, ale ani pár slov – ideální je, když se vejdete do 12 až 14 slov.
- Mluvte srozumitelně – snažte se vyhnout odborným výrazům a neznámým slovům.
- Používejte číslovky – upoutají i čtenáře, kteří text pouze skenují očima.
- Inspirujte se bulvárem – šokujte a překvapte své čtenáře.
- Zaujměte paradoxem – spojte dvě věci, které k sobě nejdou (Valentýn pro single lidi).
Podaří-li se vám skloubit vše výše uvedené, budete mít za každé situace dokonalé titulky. Tyto tipy fungují stejně dobře za jakékoli situace. Nejde o nic složitého, ale musíte se nad tím trochu zamyslet. Buďte jedineční, ale vždy myslete na to, abyste zněli jako člověk a ne jako robot. Takový obsah nikdo číst nebude a nedostane se vám takového úspěchu, jaký byste si mohli snadno užít.