Nezáleží na tom, jestli máte blog, profil na sociálních sítích nebo účet na YouTube. Abyste přilákali uživatele na svou stránku, musíte je zaujmout na první pohled. V dnešní době je to velmi těžké, protože internet je přehlcen informacemi a na zaujetí máte jen několik vteřin. Existují ovšem osvědčené tipy a triky, jak dosáhnout co nejlepšího výsledku.
 
Základem je držet se zlatého pravidla, a to:

  • co není důležité, to škrtněte.

 blok a pero

6 základních druhů titulku

Názvy článků můžete stylizovat do jedné z následujících možností. Klíčové je jejich správné využití u obsahu, který k nim bude pasovat nejlépe. Patří mezi ně výzva k akci (jezte zdravě!), otázka (čtete kriminálky?), testimonial (odborníci tvrdí, že…), oznámení (získejte dárek zdarma), číselný (5 tipů, jak…) nebo novinový styl (nové průzkumy ukazují, že…).
 článek v časopisu

Jednoduché triky, jak nejlépe zaujmout

Podívejme se na samotné tipy, jak napsat dokonalý název článku, postu na sociálních sítích nebo název pro video.

  1. Využívejte slovesa – text bude působit přirozeněji a živěji.
  2. Zařaďte klíčové slovo – k orientaci to pomůže nejen čtenáři, ale i vyhledávači.
  3. Pokládejte otázky – lidé budou chtít znát odpověď, pokud je téma zajímá.
  4. Nepište romány, ale ani pár slov – ideální je, když se vejdete do 12 až 14 slov.
  5. Mluvte srozumitelně – snažte se vyhnout odborným výrazům a neznámým slovům.
  6. Používejte číslovky – upoutají i čtenáře, kteří text pouze skenují očima.
  7. Inspirujte se bulvárem – šokujte a překvapte své čtenáře.
  8. Zaujměte paradoxem – spojte dvě věci, které k sobě nejdou (Valentýn pro single lidi).

 řada novin
Podaří-li se vám skloubit vše výše uvedené, budete mít za každé situace dokonalé titulky. Tyto tipy fungují stejně dobře za jakékoli situace. Nejde o nic složitého, ale musíte se nad tím trochu zamyslet. Buďte jedineční, ale vždy myslete na to, abyste zněli jako člověk a ne jako robot. Takový obsah nikdo číst nebude a nedostane se vám takového úspěchu, jaký byste si mohli snadno užít.